Klacht: Geen response vanuit Helpdeks of andere contactpersonen

op 05 november 2016 over Binqy.com in de categorie Fotoservice

Beste,

Wij proberen al enige tijd contact te krijgen via de mail met de klantenservice van binqy.com, echter hebben we tot op heden geen enkele reactie gehad.

Wat wij al enkele weken proberen te vragen is:
Wij ervaren problemen met het uploaden van ons HD fotoboek, waarbij de foutmelding komt ‘Er is een fout opgetreden tijdens de communicatie met de server.’ ‘Geen antwoord van de server.’ vanuit het binqy.com software programma (laatste versie).

We hebben echter de betaling al gedaan onder bestelnummer 025318 maar er is dus geen enkele reactie.

Eerder hebben wij ook contact proberen te zoeken met de klantenservice om te vragen of de verzendkosten voor een opnieuw te bestellen HD fotoboek (waar we een nabestelling reeds voor betaald hebben via ons binqy.com account) met de vraag of de verzendkosten gecombineerd kunnen worden. Geen reponse of bevestiging van ontvangen.

Contactmomenten
22 oktober 2016 via webformulier (geen bevestiging)
31 oktober 2016 via mail naar aangeven contactpersoon op de website.
1 november 2016 via mail naar info, bram, david, danielrutgers @binqy.com een mail vesrtuurd.
5 november 2016 via klacht.nl mijn klacht beschreven

Response vanuit binqy.com met het antwoord we zijn failliet en daarmee ons volledige bedrag retour krijgen van bestelnummer 025318 en de nabestelling waarvan we geen bestelnummer hebben ontvangen. Of een response vanuit binqy.com dat zij het HD fotoboek en de nabestelling alsnog gaan opsturen binnen 14 werkdagen en daarvan ook schriftelijk bevestiging.

Daarnaast nog een antwoord over de dubbele verzendkosten of een opnieuw te bestellen fotoboek gecombineerd kan gaan worden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Binqy.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht bmulch

3 jaren geleden - @Robin ook vanuit hier geen aandacht meer voor deze klacht? Erg jammer!

Alle klachten die gemeld zijn door bmulch