Klacht: Refund not paid after 5 weeks

Samantha.R op 06 oktober 2020 over BHSupport.nl in de categorie Lingerie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I returned goods to BH Support within the 2 week requirement. I even tracked this with Post.NL. My item was returned on 27th August 2020. I still have not received my refund. I have called Anita many times and she always says the lady that handles the returns is busy and even ended the call. I have emailed many times and have not received a single response. I am not certain what to do? Perhaps this is a fradulent company?

Gewenste Oplossing:

When my money is returned.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BHSupport.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BHSupport.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha.R