Klachten over BHSupport.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over BHSupport.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van BHSupport.nl in de categorie Lingerie

5 klachten gemeld
3.4 /10
5 stemmen

BHSupport.nl Klachten

Mijn artikelen nooit ontvangen

Klacht van Hannah1982 op 24 juni 2024 over BHSupport.nl in de categorie Lingerie

Op 22 mei heb ik twee Anita beha’s besteld. 6 dagen later op 28 mei zouden de bh’s geleverd. Ineens kreeg ik de melding dat de bh’s retour gingen, omdat het adres niet bekend zou zijn. Binnen een week is... Lees meer

Retour

Klacht van Chantalleke64 op 23 mei 2024 over BHSupport.nl in de categorie Lingerie

Ik heb mijn retour gedaan via Bpost België . En moest bij betalen voor te zien of hij weer aangekomen is.hij is aangekomen maar heb mijn centen nog niet weergekregen. Mvg Lees meer

geld geld terug ontvangen na 4 weken

Klacht van bertina visser op 02 november 2022 over BHSupport.nl in de categorie Lingerie

ik had ondergoed besteld het was niet goed meteen dag erna terug gestuurd melding gehad dat het pakketje ontvangen was door bh support zijn inmiddels 4 weken nog steeds geen geld terug ontvangen en als ik bel word ik heel... Lees meer

Slechte communicatie

Klacht van Annemarie Meijerink op 10 juli 2022 over BHSupport.nl in de categorie Lingerie

Ik had een bikini besteld, deze kwam keurig na een aantal dagen binnen. Deze bleek echter niet te passen. Ik heb hem retour gedaan en heb op het omruil formulier de bestel code van een andere maat/ andere bikini ingevuld.... Lees meer

Hele slechte service!

Klacht van Silvia van Gelderen op 13 oktober 2021 over BHSupport.nl in de categorie Lingerie

Slechte service! Trage reactie op e-mails en het duurt erg lang voordat je je geld terugkrijgt na een retour. Ik bestel hier nooit meer. Ook nog betalen voor de retourzending is zeker niet klantvriendelijk!! Lees meer