Mijn Klacht:
Op 21-7 een bestelling gedaan. De levertijd zou maximaal 10 werkdagen zijn. Op 7 augustus heb ik gemaild, omdat de twee weken overschreden waren en ik niets had vernomen. Deze winkel is telefonisch slecht bereikbaar. Ik heb in de email van 7 augustus gevraagd om de order te annuleren en het geld terug te storten. Deze vraag werd genegeerd. In de avond een email met de opmerking dat ik had moeten zien dat de levertijd twee weken was. Klopt, maar deze waren overschreden zonder bericht. Ze heeft de zending die dag toch meegegeven aan DHL. Zending is retour gestuurd met het verplichte formulier. Helaas tot op heden geen geld retour. Ik stel haar bij deze eenmalig in de gelegenheid om de terugbetaling te regelen. Mijn juridisch adviseur is al op de hoogte. Mocht er geen terugbetaling volgen, dan kunnen we het beste gezamenlijk een plan trekken om deze dame zich aan de voorwaarden te laten houden.
Gewenste Oplossing:
Geld terugstorten Email met vriendelijke toonzetting.
