Klacht: Mijn artikelen nooit ontvangen

Hannah1982 op 24 juni 2024 over BHSupport.nl in de categorie Lingerie

Op 22 mei heb ik twee Anita beha’s besteld. 6 dagen later op 28 mei zouden de bh’s geleverd. Ineens kreeg ik de melding dat de bh’s retour gingen, omdat het adres niet bekend zou zijn. Binnen een week is het artikel terug gekomen bij bh support.nl. BH support zei dat ze het artikel een dag daarvoor hadden ontvangen. Terwijl er bij DHL stond dat het een week eerder succesvol was afgeleverd bij bhsupport.nl.
Bh support vroeg mij €5,50 aan verzendkosten over te maken als ik het opnieuw verstuurd wilde hebben. Dat heb ik netjes gedaan, en nu krijg ik helemaal geen contact meer met bh support.nl. Het is nu een maand verder en ik heb nog niets ontvangen, maar wel €104 overgemaakt aan bh support.nl.
Ik weet niet meer wat ik nu kan doen.

Ik zou met twee oplossingen tevreden zijn. Het is of de juiste bh’s ontvangen of mijn geld terugkrijgen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over BHSupport.nl
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BHSupport.nl

Reactie van de melder van de klacht Hannah1982

3 weken geleden - Er worden verhalen verzonnen, en door ene Anita heel bot te woord gestaan!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BHSupport.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hannah1982