Mijn Klacht:
Op 26-6 7 producten besteld bij BH support in de hoop dat daar een passend product bij zou zitten. Na een aantal dagen de producten ontvangen en op 3-6 gemaild dat de producten niet pasten en ik graag nieuwe producten wilde bestellen. Op woensdag 15 juli is het product terug ontvangen bij bhsupport. Zij gaven aan deze niet ontvangen te hebben. Op 21-7 gebeld en na zoeken bleken de spullen bij hun buren te liggen. Ze hebben daarna de nieuwe bestelling naar mij verstuurd. Ook deze producten pasten helaas niet. Een nette mail gestuurd en gevraagd de koop te ontbinden. Dat was onmogelijk omdat ik volgens hen voor de ruilservice heb gekozen, wat volgens hen betekent dat ik voor 556 producten bij hen af moet nemen en dit niet meer ontbonden kan worden. Met Anita gebeld hierover en op een hele vervelende manier te woord gestaan (volgens haar staat alles heel duidelijk omschreven en heb ik hier zelf voor gekozen). Zij gaf aan vele mailtjes te krijgen en alleen te willen communiceren per mail. Ondertussen blijf ik hetzelfde mailtje krijgen over de ruilservice en wordt er niet geantwoord op mijn vragen. Laatste mailtje heb ik voorgesteld beide bestellingen te ontbinden en de retour kosten voor mijn rekening te nemen. Ik voel me opgelicht en lees helaas dat er vele klachten zijn
Gewenste Oplossing:
Het bedrag van 556,65 z.s.m. terug op mijn rekening! Alle producten zijn netjes geretourneerd. Dat deze website/Anita stopt met dit vreemde en misleidende retourbeleid en de klantonvriendelijke communicatie.
