Mijn Klacht:
Bestel hier aub NOOIT iets.
Voordat ik in 2020 op vakantie ging wilde ik een mooie, leuke bikini die goed aansluit. Ik heb nog al een moeilijke maat (70F) dus bikinishoppen is voor mij niet heel makkelijk. Ik was daarom ook erg blij toen ik op de website van BH Support kwam. Ik bestelde een Freya bikinitop in 70F. Kort na mijn bestelling werd ik door Anita (die op de site staat aangegeven als oprichter/baas van Bh Support) gemaild met het advies om een maat groter te bestellen omdat de tops van Freya anders vallen. Top service! Toen de top echter binnen kwam bleek deze veel te groot te zijn. Ik gaf daarom op het retourformulier aan dat ik de top om wilde ruilen voor een nieuwe top. Op eigen kosten heb ik de top terug moeten sturen, want BH Support biedt gratis levering, maar geen gratis retourzending. Toen ik de nieuwe top binnen kreeg bleek deze alsnog te groot te zijn. Dus ik weer op eigen kosten een retourpakketje gemaakt met een verzoek op nóg een maat kleiner. Deze kleine maat had BH Support niet. Dus ik dacht ”geeft niet, de top hebben ze ook bij Zalando dus dan bestel ik ‘m daar en dan krijg ik mijn geld terug”. Nou, nee dus. Want als je bij BH Support 1x kiest voor omruilen, dan krijg je nooit meer je geld terug. Je moet de items net zo lang blijven retouren tot je de goede maat hebt. Maar, ze hadden mijn maat niet dus wat nu? Nou toen zei Anita dat het bedrag open zou blijven staan op mijn naam en dat ik op een later moment aan kon geven als ik weer iets leuks had gevonden. Een soort tegoedbon.
In januari 2021 had ik een mailtje gestuurd met een nieuwe bh die ik graag zou willen hebben. Na twee weken geen reactie had ik maar gebeld. Toen werd de bh eindelijk naar mij toegestuurd. Maar je raadt het misschien al: deze zat niet goed. Dus moest ik na nog een keer bellen deze WEER op eigen kosten retourneren en zouden zij een nieuwe bh bestellen. Maar ik kreeg na een week geen bevestiging dat mijn retour bh was aangekomen en dat een nieuwe maat eraan zou komen. Dus ik weer bellen. Ja het pakketje was aangekomen en de nieuwe bh was besteld. Dit telefoontje vond plaats op 18 maart. Nu is het 2 april en heb ik nog steeds geen bh gezien. Anita wil mij niet helpen via de chat op de website en op mijn geld terug reken ik ook niet.
Excuses voor mijn lange ervaring, maar ik hoop dat degene die dit leest dan wel door heeft hoe lang je bezig bent met dit bedrijf om eindelijk tevreden te zijn met het product.
Kortom, bestel aub ergens anders…!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug krijg.
