Bestel hier aub NOOIT iets.
Voordat ik in 2020 op vakantie ging wilde ik een mooie, leuke bikini die goed aansluit. Ik heb nog al een moeilijke maat (70F) dus bikinishoppen is voor mij niet heel makkelijk. Ik was daarom ook... Lees meer
I returned goods to BH Support within the 2 week requirement. I even tracked this with Post.NL. My item was returned on 27th August 2020. I still have not received my refund. I have called Anita many times and she... Lees meer
Retourneren is bijna niet te doen. Als je niet wil ruilen betaal je de retourkosten zelf. Dat is geen probleem en heb ik gedaan. Maar als je dan nog twee keer moet mailen om je geld terug te krijgen en... Lees meer
Op 21-7 een bestelling gedaan. De levertijd zou maximaal 10 werkdagen zijn. Op 7 augustus heb ik gemaild, omdat de twee weken overschreden waren en ik niets had vernomen. Deze winkel is telefonisch slecht bereikbaar. Ik heb in de email... Lees meer
Bestel hier nooit wat!! Ik heb 2 bikini topjes besteld en deze netjes geretourneerd. Hiervan van ook een bevestiging van Anita gehad. Anita gaf aan mijn geld binnen 14 dagen terug te storten. Een anderhalve maand verder heb ik... Lees meer
Bestelling geplaatst, volgens site mocht je 2 maten bestellen van de identieke artikelen en er 1 retourneren. Hiervoor een andere bh gekozen. Recht op 33,80 retour. 1maand geen reactie toen ik een mail hierover stuurde wilde ik het tegoed verrekenen... Lees meer
Diverse artikelen besteld. Pasten niet, geretourneerd en een nieuwe bestelling gedaan. Bleek helaas niet voorradig en een bijbetaling gedaan voor een andere bikini. Ook deze paste niet en gehele bestelling geretourneerd. Aantal artikelen zijn wel gecrediteerd maar heb nog steeds,... Lees meer
Op 26-6 7 producten besteld bij BH support in de hoop dat daar een passend product bij zou zitten. Na een aantal dagen de producten ontvangen en op 3-6 gemaild dat de producten niet pasten en ik graag nieuwe producten... Lees meer
Helaas geen cent teruggezien van 4 badpakken die ik na passen netjes in originele verpakking retour heb verzonden met het formulier van BH support en dit bijtijds te hebben gemeld per email. Diverse e-mails aan gewaagd, verzonden met track en... Lees meer
Ik heb op 18 mei 2 bh's besteld. Deze kwamen binnen in een zak die overgestickerd was door post nl. De bh's waren niet goed, Heb toen 2 nieuwe besteld op 26 mei. Ik had een bestelcode nodig om op... Lees meer