Klacht: Bezorgtijd

op 21 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dpd belooft op de website binnen hoeveel dagen te kunnen bezorgen. Bijvoorbeeld 1 tot 2 dagen naar Belgie. Maar het komt meestal na 3-4 dagen aan excl. weekend. Pakketjes worden soms na 24 uur later afgehaald vanuit een dpd parchelshop. Hoezo dat? Waarom kan mijn pakket gewoon niet de zelfde dag maar het sorteercentrum gebracht worden terwijl ik deze ochtend 10 uur netjes inlever in de winkel??

Als mijn pakket echt de zelfde dag naar het sorteercentrum gebracht kan worden. Postnl lukt dat altijd bij alle pakketten voor 3 uur bijv.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 22 februari 2018 om 15:01 geantwoord

Heeft op 22 februari 2018 om 15:48 geantwoord

Dit hoort dan ook vermeldt moeten worden op uw website. Dus belgie is geen levering binnen 1-2 werkdagen. Maar 3-4 werkdagen. Zoals u zelf beschrijft zijn dit uw werkprocedures (volgende dag afhalen) Vanaf het moment dat ik een mijn pakketje inlever op de door uw gekozen methoden gaan de dagen al in. Ik ben nu boos omdat ik rekening hiermee houd als mijn pakket echt na 2 dagen bezorgd Moet worden. Als er 3-4 dagen levertijd had gestaan had ik gekozen voor een andere bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Belissa95