Klacht: Bezorgtijd

op 21 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dpd belooft op de website binnen hoeveel dagen te kunnen bezorgen. Bijvoorbeeld 1 tot 2 dagen naar Belgie. Maar het komt meestal na 3-4 dagen aan excl. weekend. Pakketjes worden soms na 24 uur later afgehaald vanuit een dpd parchelshop. Hoezo dat? Waarom kan mijn pakket gewoon niet de zelfde dag maar het sorteercentrum gebracht worden terwijl ik deze ochtend 10 uur netjes inlever in de winkel??

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket echt de zelfde dag naar het sorteercentrum gebracht kan worden. Postnl lukt dat altijd bij alle pakketten voor 3 uur bijv.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 22 februari 2018 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 februari 2018 om 15:48 geantwoord

Dit hoort dan ook vermeldt moeten worden op uw website. Dus belgie is geen levering binnen 1-2 werkdagen. Maar 3-4 werkdagen. Zoals u zelf beschrijft zijn dit uw werkprocedures (volgende dag afhalen) Vanaf het moment dat ik een mijn pakketje inlever op de door uw gekozen methoden gaan de dagen al in. Ik ben nu boos omdat ik rekening hiermee houd als mijn pakket echt na 2 dagen bezorgd Moet worden. Als er 3-4 dagen levertijd had gestaan had ik gekozen voor een andere bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Belissa95