Klacht: Bezorgt in papiercontainer tijdens vakantie en belt na klacht niet terug

ronald.twin op 30 juni 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens onze vakantie heeft DPD een pakket dat eigenlijk een week eerder was verwacht, zonder vooraankondiging of verzoek onzer zijde, in de papiercontainer ‘bezorgd’.
Tijdens onze vakantie heeft de buurvrouw onze container op ons verzoek geleegd: weg pakket.
Na een klacht ingediend te hebben via het hoofdkantoor, zou depot Meppel ons terugbellen. Zij waren immers verantwoordelijk. Na ruim een week nog niks vernomen. Dit is onze zoveelste slechte ervaring met DPD.
Ik bestel bij geen enkele winkel meer die zaken doet met DPD.

Gewenste Oplossing:

Als ik teruggebeld wordt door hen zou al heel wat betekenen. Maar een vergoeding vind ik minstens op zijn plek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronald.twin