Klacht: Bezorging wasdroger

op 16 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op donderdagmiddag 14/12 gebeld met de mediamarkt en een afspraak gemaakt voor vrijdag 15/12 tussen 10.30 – 15.30 uur. Hier heb ik dus een vrije dag voor op moeten nemen. Om 15.30 uur was er nog bezorgdienst geweest. Vervolgens heb ik naar de mediamarkt gebeld en gevraagd waar de wasdroger bleef en duidelijk gemaakt dat ik niet gecharmeerd was van de te late levering. Toen kreeg ik te horen dat de bestelauto defect was en in Montfoort vaststond. Ik heb gevraagd of er niet meer bezorgauto’s waren en waarom er dan niet gebeld is naar ons. Dat begreep deze meneer ook niet en er was maar 1 auto die inzetbaar was. De levering heeft nu op zaterdag 16/12 plaatsgevonden en de bezorgers wisten ons te vertellen dat er helemaal geen sprake was van een defecte auto, maar dat we helemaal niet op de lijst stonden. Schandalig dat er zo met ons als klant wordt omgesprongen. Bovendien waren de heren van de bezorgdienst ook erg boos over het feit dat zij zo werden neergezet. Ik ga ervan uit dat er wel een compensatie plaatsvindt voor de verloren dag.

Wanneer er een compensatie en verontschuldiging volgt.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milero