Klacht: Bezorging pakketje UPS

op 07 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag 30-6 besteld bij Centralpoint, keurig bevestiging ontvangen van verzending de zelfde dag.
Bezorging op zaterdag had ik al niet op gerekend dus wachten tot maandag.
Maandag 3-7 eerste bezorgpoging UPS, helaas niemand thuis, naar aanleiding van deze mislukte poging gelijk gaan bellen met UPS.
Ik heb afgesproken met de medewerker van UPS om het pakketje naar een UPS droppoint te brengen.
De volgende dag geïnformeerd bij het droppoint maar geen pakketje.
Bij thuiskomst weer een briefje van UPS 2e poging mislukt.
Vervolgens weer gaan bellen met UPS, betreffende medewerker vertelde mij dat dit pakketje niet achtergalaten zou mogen worden op een droppoint.
Dan maar weer op het thuis adres proberen , helaas met 5 minuten verschil UPS weer aan de deur geweest.
Inmiddels is het 6-7 en ik ben er wel klaar mee, heb gepoogd een mail te sturen naar UPS en Centralpoint in CC.
Van UPS niks mogen vernemen, maar Centralpoint heeft gelijk contact opgenomen en zijn in contact getreden met UPS.
Het verzoek is pakketje afgeven bij droppoint. UPS verklaarde dat het betreffende droppoint gesloten zou zijn.
Ik ben gaan bellen met het droppoint en zij weten nergens van.
Ik heb dit vervolgens weer laten weten aan Centralpoint die vervolgen weer contact op zouden nemen met UPS.
Vandaag 7-7 er is aan de status van levering nog niks veranderd en zo als het er nu uitziet gaan we volgende week gewoon weer een nieuwe week in.

Dit is in een korte tijd mijn 2e slechte ervaring met UPS, leveranciers die met UPS verzenden maken bij mij dus geen kans meer.

L van Velthuijsen

Levering vandaag op droppoint in Grave!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 07 juli 2017 om 09:31 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring, echter het is voor deze zending niet toegestaan om deze op een Access Point te leveren.

Uw pakket staat momenteel op ons Center in Eindhoven te wachten op instructies en zal na 11 Juli retour gestuurd worden naar de afzender.

Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500 ( lokaal tarief ) en voor deze datum instructies aan te geven. Dit kan zijn :

Leveren op een werkdag dat u aanwezig bent.
Leveren op een ander adres
Afhalen op het center in Eindhoven

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

UPS Social Media Team

Heeft op 07 juli 2017 om 11:32 geantwoord

Goede dag,

Klacht is helemaal niet naar tevredenheid opgelost, er gaat gewoon weer een weekend overheen.
Bovendien zijn alle verklaringen van UPS te ontkrachten en klinkklare onzin.
Het is heel makkelijk scoren op klacht.nl door de klant met een kluitje het riet in te sturen en dan te zeggen dat de klacht is opgelost.
Vandaag leveren dat is de oplossing, een waardig alternatief is ook akkoord, maar de spullen gewoon weer een weekend laten liggen is onbegrijpelijk.

Gr. Leon

Alle klachten die gemeld zijn door Leon_Grave