Klacht: Bezorging folder pakket

op 25 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al maanden geen bezorging in postcode 1931 BT

Graag weer elke week bezorgen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 mei 2017 om 10:46 geantwoord

Geachte heer Zentveld,

Klantenservice Spotta

Heeft op 28 juli 2017 om 18:04 geantwoord

Na 2 maanden nog steeds geen folderpakket in de bus en ik weet dat er in andere wijken in Egmond aan Zee ook niet bezorgd wordt. Wanneer is deze klacht opgelost????

Alle klachten die gemeld zijn door jaapzent