Klacht: Bezorging DPD

op 15 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Ik heb woensdag 31 januari jl. een artikel besteld bij Bol.com.
Via mail las ik dat het vrijdag 2 februari bezorgd zou worden,prima.
Vervolgens heel de dag thuis gezeten en mijn deurbel werkt prima maar tot mijn verbazing kreeg ik s’middags een mail van DPD dat ze langs geweest waren en ik niet thuis was.Dit vond ik heel bijzonder want ik was wel thuis en mijn deurbel functioneert prima.
Tevens vond ik ook geen bericht hiervan in mijn brievenbus zoals wel in de mail van DPD was vermeld.
Na een belletje met DPD gingen ze het pakketje voor een tweede maal aanbieden en wel op dinsdag 6 februari.
Wederom was ik heel de dag thuis en nog steeds werkte mijn deurbel perfect, maar wat schetst mijn verbazing,via track en tracé zag ik dat DPD langs was geweest en mij niet thuis aan troffen.
Toen ben ik wederom gaan bellen met DPD en ze vertelden mij dat ze wel langs waren geweest maar in het spelletje van welles/nietes ben ik niet meegegaan.
Ze konden mij het nog een derde keer aanbieden maar dat heb ik geweigerd.
Dit had me al 2 snipperdagen gekost voor een pakketje van 13,95 euro.
Ik heb toen met de klantenservice gebeld van Bol.com om te melden dat ik mijn geld terug wilde hebben en het pakketje wilde annuleren.
Ik had ene Michel aan de lijn die ging met DPD bellen en belde mij later terug dat het pakketje alsnog geleverd ging worden tussen 15.15 en 16.15.
En warempel ,ze hadden mijn adres ineens wel kunnen vinden en mijn deurbel ging,en uiteindelijk had ik mijn pakketje binnen na een stuk of 8 belletjes.
Ik moet constateren dat Mitchel de enige is die zijn werk wel goed heb gedaan maar de andere juffrouw begon eerder over externe zus en zo,ze kon me niet helpen.
Ik vind het ronduit schandalig dat ik met andere partijen moet gaan bellen terwijl ik het bij Bol.com. heb besteld.
Het heeft me 2 dagen gekost en wil jullie hierbij meedelen datie NOOIT meer wat zal bestellen bij Bol.com. com.
Ik zal hier ook een mail over sturen naar het TV-Progamma KASSA.
Met vriendelijke groeten Rob Kempers

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie al mijn persoonlijke gegevens uit jullie systeem hebben gehaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 februari 2018 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice uw klacht al eerder had afgehandeld. U heeft een cadeaubon ontvangen voor het ongemak.

Natuurlijk zullen wij contact opnemen met de externe verkoper en DPD om aan te geven dat dit niet de werkwijze is zoals wij graag zien.
Mijn excuses voor het ongemak.

met vriendelijke groet,
Manon van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door rkempers67@gmail.com