Klacht: Bezorging

op 21 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb online een vloerkleed gekocht, dat gebracht zou worden via UPS.

Ik heb al vaker problemen met UPS gehad, maar dit overtreft alles. Ik ben ontzettend boos en heb geen goed woord over voor dit vervoer bedrijf.

Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om een dag vrij te kunnen krijgen van mijn werkgever. In de mail van het bedrijf waar ik het vloerkleed kocht, stond een link waarin ik werd verwezen naar een website van UPS. Daar kon ik precies zien welke weg mijn bestelling aflegde. Om kwart over vier keek ik nog een keer op de website, omdat voor mij de eind van de middag, wel erg ruin werd genomen. Tot mijn ontzetting zag ik daar staan dat om 15.58 uur de bezorger was geweest! Ik was in alle staten.
Ik heb met veel moeite contact kunnen krijgen met de klantenservice. Daar werd een klachtenprocedure in gang gezet. Dit duurde bijna een half uur. Ik zou nog dezelfde dag gebeld worden door de verantwoordelijke voor het vervoer en later in de week over de klacht zelf.

Ik ben inderdaad gelijk gebeld, werd er zowat van beschuldigd dat ik aan het liegen was, waardoor ik heb gezegd mijn rechtsbijstand in te schakelen.
Hierop zou het uitgezocht gaan worden en werd ik weer terug gebeld. Nu bleek dat de bezorger in een verkeerde straat een briefje in de bus had gedaan! Sorry hoor, maar hier heb ik echt geen woorden voor.

Wat mij het meeste pijn doet, en waarom ik zo ontzettend boos ben, is dat wij een gratis bank hebben gekregen en deze pas neer wilde zetten zodra het kleed er lag. De oude bank had heel veel emotionele waarde  doordat het de bank was waar mijn overleden zoon Jorn van 17 jaar altijd zo lekker op zat. Ik kon er geen afscheid van nemen en van de begeleider van de hulpverlening moest ik gelijk meerdere dingen veranderen zodat het echt een totaal anders plaatje werd. De bank was neergezet en het wachten was op het kleed.
Degene die terug belde heeft ervoor gezorgd dat het vandaag gebracht wordt op mijn werkplek. Maar ik vertrouw niets meer.

De pijn die mij aangedaan is door een domme fout, heeft mij huilbuien bezorgd en een slapeloze nachten!
Ik pik dit niet, ik kan dit niet zomaar van mij afzetten. Ik eis een genoegdoening en hoe, dat vullen jullie zelf maar in. Maar gebeurt er niets, maak ik er een rechtzaak van via mijn rechtsbijstand verzekering en stuur ik alles door naar het hoofdkantoor in Nederland en de Verenigde Staten. Ook schrijf ik alle bedrijven aan die zaken doen met UPS, want dit is schandalig! En er zijn ontzettend veel klachten over UPS. Hoor ik niets vandaag, dan plaats ik het ook op Facebook, Twitter enz.

Angelique van der Weerd-Berendse
Charlie parkerrode 16
2717GG Zoetermeer
0652579882

Wanneer er een gebaar of schadevergoeding gedaan wordt. Het heeft mij een vrije dag gekost en daarbij ontzettend veel emotionele schade.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 september 2017 om 08:10 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze zeer vervelende situatie. Ik zie dat het aflever center inmiddels contact met u heeft gehad en dat het pakket vandaag alsnog bij u geleverd zal gaan worden.

De chauffeur zal contact met u opnemen over het tijdstip van aflevering.

UPS Social Media Team

Heeft op 21 september 2017 om 08:30 geantwoord

Nee, absoluut niet! Dat zou wel heel makkelijk zijn voor zo'n groot bedrijf. Ik ben een moeder van tien kinderen, heb ontzettend veel meegemaakt. En als ik dan alles zo in plan dat de bank uit huis kan en de andere bank erin samen het het kleed dat gebracht zou worden door UPS, zodat de emoties enigszins onder controle konden worden gehouden na de zelfdoding van mijn zoon, zo in de war geschopt worden, hoe halen ze het in hun hoogdravend om mij zo te beledigen door een zogenaamde oplossing?? Het is geen oplossing! Ze worden er voor betaald! Ze hadden het sowieso al moeten brengen vandaag! Ik heb inmiddels een email verstuurd naar het bedrijf dat UPS ingehuurd heeft voor de bezorging, en ik eis een genoegdoening!

Alle klachten die gemeld zijn door liek16