Klacht: Bezorging

op 23 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juli 2017 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte T. Van de Westelaken,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend dat de folderbezorging niet naar wens verloopt. De melding is doorgezet en wij gaan hierover contact op nemen met de bezorger. Wij doen ons uiterste best om de folders netjes in de brievenbus te krijgen. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Tini12345