Klacht: bezorging

op 22 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht abbouwens@kpnmail.nl

3 weken geleden - 23-07-2017 alles weer ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 juli 2017 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Bouwens,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend om te horen dat u al 3 weken geen Spotta folders ontvangen heeft. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en hopen van harte dat u op korte termijn de Spotta folders weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door abbouwens@kpnmail.nl