Klacht: Bezorging

op 20 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al twee maanden geen folders ontvangen, wij vinden dit erg vervelend. Wij hebben de bezorger er over aangesproken, maar zij verstaan geen nederlands of begrijpen het niet. Wij hebben al een paar keer een telefonische klacht ingediend maar dat helpt ook niet. Hopende dat er nu eindelijk iets aan gedaan word verblijf ik met vriendelijke groet.

Mevr.H. Breve
Speelwagen 4
1625 H E Hoorn
Bedankt namens bewoners 1 t/m 5

Gewenste Oplossing:

Als wij elke week de folders ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 juli 2017 om 17:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Breve,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 28 juli 2017 om 15:12 geantwoord

Nog steeds geen folders gekregen, neem andere bezorger voor deze wijk, het regent klachten over de bezorging.

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Breve, Zoals zojuist telefonisch besproken, gaan wij er vanuit dat u vanaf komende week de folders weer wekelijks in de brievenbus gaat ontvangen. Zo niet horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Medebewoner