Klacht: Bezorging

op 20 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al twee maanden geen folders ontvangen, wij vinden dit erg vervelend. Wij hebben de bezorger er over aangesproken, maar zij verstaan geen nederlands of begrijpen het niet. Wij hebben al een paar keer een telefonische klacht ingediend maar dat helpt ook niet. Hopende dat er nu eindelijk iets aan gedaan word verblijf ik met vriendelijke groet.

Mevr.H. Breve
Speelwagen 4
1625 H E Hoorn
Bedankt namens bewoners 1 t/m 5

Als wij elke week de folders ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 juli 2017 om 17:32 geantwoord

Geachte mevrouw Breve,

Klantenservice Spotta

Heeft op 28 juli 2017 om 15:12 geantwoord

Nog steeds geen folders gekregen, neem andere bezorger voor deze wijk, het regent klachten over de bezorging.

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Breve, Zoals zojuist telefonisch besproken, gaan wij er vanuit dat u vanaf komende week de folders weer wekelijks in de brievenbus gaat ontvangen. Zo niet horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Medebewoner