Klacht: Bezorging

op 05 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 juli jl. zou het pakket voor de 2 keer bezorgd worden. Op het moment dat het pakket weer werd aangeboden waren wij niet thuis. Als we thuiskomen staat ons pakket twv 300 euro voor onze deur!! Geen idee hoe lang het er gestaan heeft, maar dit is niet de manier waarop een pakket afgeleverd behoord te worden.

Gewenste Oplossing:

Pakket behoort overhandigd te worden en niet voor een deur gezet te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 06 juli 2017 om 06:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze zeer vervelende ervaring.

Ik heb uw klacht doorgezet naar het aflevercenter met referentie 1-64007329278. Zij gaan onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Het aflevercenter zal hierover vandaag nog contact met u opnemen en de chauffeur zal hierover worden aangesproken.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 08 juli 2017 om 22:54 geantwoord

6 juli is er vroeg in de ochtend een voicemailbericht achter gelaten door UPS, met daarin de boodschap dat ze me diezelfde dag nogmaals zouden bellen. Inmiddels zijn we aantal dagen verder en ben ik nog niet teruggebeld.

Alle klachten die gemeld zijn door liesbeth_reer