Klacht: Bezorging

op 05 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger heeft aangegeven dat die bij mij langs is geweest en heeft briefje achtergelaten dat er niemand aanwezig was. Ik kon mijn pakketje ergens anders afhalen. Maar.. de bezorger is nooit bij mij aan de deur geweest en heeft nooit aangebeld. Ik ben de hele dag thuis geweest en heb op mijn pakketje gewacht.

Gewenste Oplossing:

als de bezorger aan de deur komt om het pakketje afgeleveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 05 juli 2017 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring.

Ik heb uw klacht doorgezet naar ons aflevercenter met referentie nummer : 1-63910920799. Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en contact opnemen met de chauffeur over wat er is gebeurd.

Het aflevercenter zal u zo spoedig mogelijk telefonisch hierover contacteren.

Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via 020-5040500 ( lokaal tarief ).

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Nohar01