Klacht: Bezorging

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen de laatste twee maanden helaas jullie folders niet meer.
Ik heb al van meerdere mensen deze klacht gehoord vandaar dit berichtje.
Kunnen jullie daar iets aan doen?

Gewenste Oplossing:

Gewoon elke week de reclame folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte familie Van Lanen,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben dit bericht al eerder van u ontvangen en hebben uw melding reeds in behandeling genomen. Wij hopen dat u de Spotta folders op korte termijn weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mari v Lanen