Klacht: Bezorging

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte familie Van Lanen,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben dit bericht al eerder van u ontvangen en hebben uw melding reeds in behandeling genomen. Wij hopen dat u de Spotta folders op korte termijn weer in uw brievenbus zult ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mari v Lanen