Klacht: Bezorging

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen de laatste twee maanden helaas jullie folders niet meer.
Ik heb al van meerdere mensen deze klacht gehoord vandaar dit berichtje.
Kunnen jullie daar iets aan doen?

Gewenste Oplossing:

Gewoon elke week de reclame folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Lanen,

hartelijk bedankt voor uw melding.

We hebben uw melding geregistreerd in ons systeem en gaan uw melding opnieuw onder de aandacht brengen bij de bezorgerscoördinator.

We zijn druk bezig met het zoeken naar een andere bezorger voor uw wijk.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mari v Lanen