Klacht: Bezorging

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste familie Van Lanen,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u de Spotta folders al zo lang niet in uw brievenbus heeft ontvangen. Wij hebben uw melding in behandeling genomen. Wij hopen dat u de folders binnenkort wel weer zult ontvangen. Mocht u meer informatie willen over uw wijk en de bezorging daarvan, dan kunt u contact opnemen via telefoonnummer: 088-8682000.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mari v Lanen