Klacht: Bezorging

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen de laatste twee maanden helaas jullie folders niet meer.
Ik heb al van meerdere mensen deze klacht gehoord vandaar dit berichtje.
Kunnen jullie daar iets aan doen?

Gewenste Oplossing:

Gewoon elke week de reclame folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 juni 2017 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste familie Van Lanen,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u de Spotta folders al zo lang niet in uw brievenbus heeft ontvangen. Wij hebben uw melding in behandeling genomen. Wij hopen dat u de folders binnenkort wel weer zult ontvangen. Mocht u meer informatie willen over uw wijk en de bezorging daarvan, dan kunt u contact opnemen via telefoonnummer: 088-8682000.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mari v Lanen