Klacht: bezorging

op 26 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn brievenbus zit een sticker NEE geen ongeadresseerd reclame/drukwerk maar iedere week weer valt er een dik pak reclame in de bus

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de reclame niet meer ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 juli 2017 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Moonen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor de late reactie. De melding is besproken met de bezorger. Volgens ons systeem is er geen nieuwe melding meer binnengekomen. Hopelijk is het probleem van folders ontvangen nu opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door chandramoonen