Klacht: Bezorging

op 23 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorging is slecht je heb niet eens de tijd om de deur open te doen.
Berichtje dat je het maar moet halen in andere plaats
Geen moeite gedaan om bij de buren te leveren of het formulier in te vullen voor nieuwe bezorging

Komt meer malen voor zijn zeer gehaast

Gewenste Oplossing:

Nieuwe bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 juli 2017 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 06 juli 2017 om 11:21 geantwoord

Reactie is veel te laat nu dat klacht.nl dat gemeld heb komt er net zo.n excuus inmiddels heb ik zelf de aktie ondernomen om het af te halen men bewaart het maar 7 dagen dus als ik op de oplossing had gewacht was pakje al weer weg .
Ben dus over dit bedrijf niet te spreken komt meer voor .
Doe wat aan opleiding zoals ze het moeten doen

Alle klachten die gemeld zijn door Arendlambert