Klacht: bezorging

op 03 augustus 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket wordt helaas eenmalig aangeboden. Als je niet thuis bent wordt het gelijk naar een dpd parcelshop gebracht, helaas niet die bij mij om de hoek, maar een paar km verder op, waar je ook nog betaald moet parkeren!!!! De service van dpd is ronduit slecht te noemen. Dit is al meerdere keren gebeurd!!!

Gewenste Oplossing:

De oplossing??? Pakket gewoon netjes 2x aanbieden zoals alle bezorgdiensten doen. Is niet meer dan normaal. Indien dan wederom niet thuis afleveren bij dichts bijzijnde dpd parcelshop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 04 augustus 2016 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 augustus 2016 om 13:56 geantwoord

Nee ik ga niet akkoord met de geboden oplossing. Ik was gisteren namelijk gewoon thuis!! En mijn buren ook!!!!! Volgende keer als ik wat bestel via internet zal ik eerst contact met het bedrijf opnemen. Als ze via dpd verzenden houdt het op, dan bestel ik het wel ergens anders.

Alle klachten die gemeld zijn door mouse74