Klacht: Bezorging

op 12 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zo juist via de buurman uit zijn brievenbus een Sorry, we hebben je gemist kaart ontvangen!
Terwijl ik de hele dag thuis zit te wachten staat de bezorger bij een verkeerd huisnummer aan te bellen!
Ondanks dat ik nu voor niks thuis heb gezeten kan ik het zelf nu in de auto stappen en in het centrum mijn pakket gaan ophalen, dit slaat werkelijk nergens op!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Voortaan even goed op afleverings bewijs kijken waar je moet zijn of een bril laten aanmeten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hallo Juf Steek, Dat is inderdaad een beetje suf... Mijn collega van de klantenservice neemt even contact met je op. Groet Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door Juf Steek