Klacht: Bezorging

op 08 februari 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goede dag heer of mevrouw
Ik doe vraag aan thuis bezorgd want somnige dingen ken ik gewoon niet kopen omdat ik alleen bent met een zoon van 2 dus ik begrijp dan niet waarom ik steeds me bestelking ergens anders moet gaan ophalen nu. Komt er een bestteking ergens anders van 20lt mij te zwaar ik ga dat niet thuis krijgen dus ik weet niet wst ik er aan moet doen gr kim de bolster

Als me bestellingen gewoon thuis word bezorgd als ik daar om vraag

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Kimmydylano, Als het goed is heb je op de dag waarop je pakket geleverd werd van ons een bericht gekregen met een tijdvenster waarin dat zou gebeuren. Na een eerste mislukte afleverpoging gaan pakketten tegenwoordig meteen naar een Pickup parcelshop, zodat je niet meer afhankelijk bent van DPD en het pakket op kunt halen, wanneer het jou uitkomt. Vervelend dat dit voor jou niet handig is, maar je pakket is al onderweg naar de Pickup parcelshop en dat kan ik helaas niet meer veranderen. Excuses voor het ongemak. Groet, Hanneke

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 16:07 geantwoord

Beste Kim,

Ik heb geen reactie meer van je gezien nadat mijn collega je geïnformeerd heeft over de Pickup parcelshop.
Ik kan ook geen gegevens terugvinden met je pakketnummer. Op dit moment kan ik je dan ook niet verder helpen en sluit ik deze melding.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmydylano