Klacht: Bezorgers mogen heen paketjes mee terug nemen bij niet thuis.

op 08 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu de zoveelste keer dat DPD dit doet.
Ik woon op de Rijksstraatweg 768 in een aparte menten komplex.
Word er bij mij aangebeld voor het aparte menten komplex aan de vondelweg naast ons omdat daar niemand open doet of de buren het daar niet aan nemen.
Zegt de bezorger tegen je van we mogen niks terug mee nemen naar Depo.

We moeten bij mensen in de buurt af leveren.

Bel je de klanten services hier over zeggen ze sorry maar zij moeten leveren.

Ze makken mij wakker uit mijn slaap voor mensen die ik niet ken, nooit van gehoord heb en niet eens mijn buren zijn.

Je zou maar iets versturen en net te laat zijn met openen kan je vervolgen bij volstrekt vreemde je pakket op halen.

Ze gaan gewoon voor een bellen bord staan en drukken alle bellen in en die van het bellen bord naast het apartkomplex.

Zo gaan ze met je pakket om

Gewenste Oplossing:

Paket bij buren afleveren is als je op nummer 60 woont hierbij nummer 56, 58, 62, 64 word geleverd
Niet bij nummer 110 want dan hoeven wij niet nog een keer te komen,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw Van Ree, Bedankt voor je melding. De chauffeur zal proberen het pakket bij een directe buur te bezorgen, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat een chauffeur in een ander appartementen complex het pakket gaat bezorgen. Ik zie echter dat het pakket bezorgd had moeten worden op Rijksstraatweg 766 en dat jij op Rijksstraatweg 768 woont. Als ik op Google maps kijk zie ik hetzelfde appartementen complex. Zou het kunnen dat er onduidelijkheid is geweest bij de chauffeur en dat hij niet heeft gezien dat het twee appartementen complexen zijn? Of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn? Is er geen buur aanwezig dan gaat het pakket naar een Pickup parcelshop, zodat de ontvanger het pakket daar af kan halen. Hoor graag je reactie. Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door GVR Rijksstraatweg