Klacht: Bezorger niet langs geweest

op 10 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakket tussen 17:03 uur en 18:03 uur afgeleverd worden. Daarom heb ik een uur verlof opgenomen van mijn werk om het pakketje in ontvangst te kunnen nemen. Bij thuiskomst (16:55 uur) zag ik via de website dat de bezorger nog 10 pakketten moest afleveren voordat hij bij mij zou zijn. Ik was gewoon thuis maar de bezorger is niet langs geweest. Er staat nu de melding: \”Afleverpoging was niet succesvol. Geen acceptatie van goederen / afhaling\”.

En dit terwijl er nooit iemand aan de deur is geweest, er is ook geen briefje achtergelaten in de brievenbus. Ontzettend onprofessioneel.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bezorger daadwerkelijk komt opdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 april 2017 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door chuurnink