Klacht: bezorger niet langs geweest, geen briefje te vinden

op 20 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

Ik heb zojuist tweemaal gebeld naar de DPD klantenservice, waarvan de verbinding wordt verbroken nadat ik mijn postcode invoer.
Gister zou ik een pakket ontvangen, echter geen koerier gezien ook geen briefje te bekennen, terwijl dit bij de tracking staat vermeldt: “Afleverpoging was niet succesvol
Ontvanger niet thuis, bericht achtergelaten.”
Tevens een bericht op facebook achtergelaten, waarop geen reactie.

Slechte zaak dit, dat de klantenservice 50 cent per gesprek kost neem ik dan voor lief, maar dat de verbinding wordt verbroken zonder dat ik bij een medewerker terecht kom is nogal geldklopperij.

pakket nummer: P00319083721V

Groeten,
Lynhi

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakketje vandaag nog wordt afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 december 2017 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lynhi_dpd