Klacht: bezorger niet geweest – voor niets zitten wachten

op 18 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het pakket zou eerst zaterdag worden geleverd, ik was niet thuis dus heb dit aangepast naar vandaag. Het zou vandaag tussen 16.00 – 17.00 uur geleverd worden. Ik heb speciaal vrij genomen en de hele dag thuis geweest. De bezorger is niet geweest en toch krijg ik het bericht dat levering mislukt is en dat ik het nu zelf op moet komen halen. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Vaak via DPD krijg ik te horen dat ik niet thuis was terwijl ik de hele dag aan het wachten ben. De bezorger komt gewoon niet langs. Er ligt ook nooit een briefje in de bus. Ik zal het pakket nu maar zelf ophalen – maar ik vind het wel jammer en slechte service van DPD. En zonde van mijn dag wachten. Ik hoop dat ik het ophaalpunt goed kan bereiken met OV en dat het hier nog een paar dagen ligt. Want zo snel geen tijd om het op te halen.

Als de bezorger volgens afspraak langskomt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 19 december 2017 om 13:50 geantwoord