Klacht: Bezorger niet aan deur geweest, pakket op afhaalpunt

op 08 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een hele dag op een pakket van Ups gewacht. De hele dag is er iemand thuis geweest.
Krijgen we om 18:05 uur een mail dat het pakket afgeleverd is bij een afhaalpunt.
Waarom komt de chauffeur niet aan de deur?
Tevens staat er bij leveringstijd: voor het eind van de dag??
Kan Ups geen indicatie geven zoals Tnt en Gls en Dpd dat doen?

Gewenste Oplossing:

Ik vind het van zelfsprekend dat een pakketbezorger het pakketje aanbiedt aan de deur en niet direct aflevert bij een afhaalpunt.

Slechte indicatie van levering. Kan veel beter, kijk maar naar concurenten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 09 augustus 2017 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflevercenter met referentie 1-67062440867. Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en zullen u zo spoedig mogelijk feedback geven hierover.

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht. Dit helpt ons om de service naar onze klanten te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Rphploum