Klacht: Bezorgen matras

op 14 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn vrouw en ik hebben een matras gekocht toen zou het bezorgd worden hij kwam ook alleen we kregen bezorgers die geen respect hadden voor mijn vrouw op de bon stond op 1 verdieping maar zij weigerden
Voor ons soort mensen deden zij dat toen mijn vrouw tegen ze zegt bel ik ikea kreeg ze dreigementen aan haar hoofd wij weten waar je woont dus denk maar na voor dat je klacht indien en ging no zo door nog meer dingen werden gezegd toen heb ik ons deur dicht gedaan en ons matras stond nog steeds beneden
Mijn vrouw is ziek ze is een hart long patiënt en heeft reuma ze kan niet veel maar ze was zo danig verslag en bang dat ze haar opzoeken
Maar ik heb gezegd je diendt klacht en dat heeft ze gedaan ze kreeg een excuus en voor is het klaar maar voor ons niet zij is nog steeds bang
Ik dien nu dit is een hoop dat jullie nadenken voor een compensatie dat min gezien geleden heeft anders meld ik mijn verhaal ook op internet
Dit is niet hoe je een klacht hoort af te handelen met excuus
Ik heb zelf winkels als mensen zo bin mij komen zou ik ze met respect behandelen en ik snap dat jullie de orde uitbesteed hebben maar jullie zijn verantwoordelijk voor jullie personeel
Ik hoop op nette en respectvol afhandeling
L Peek

Als een nette compensatie tegenover staat en zeker ook daar naast een bos bloemen voor mijn vrouw want zij durft s'nacht niet te slapen en is bang om alleen naar buiten te gaan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L Peek