Klacht: Bewust geen levering andere dag

op 12 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

op 10 Juli om 7.30 uur een artikel besteld, zou andere dag bezorgd worden
(voor 22.30 is andere dag).
Daar ik laat in de middag nog geen bericht had ontvangen ben ik gaan kijken en zag tot mijn verbazing bij mijn account dat er nog niets was gebeurd.
Gaan bellen en wat blijkt, het artikel is er helemaal niet.
Hierover krijg je dus gewoon niets te horen !! vrije dag voor niets boeit ze kennelijk niet.
Andere dag weer gaan kijken, wat schetst mijn verbazing op internet staat deze Stofzuiger Koenic gewoon voorradig en leverbaar de andere dag !.

Weer gaan bellen nu kreeg ik te hoeren dat het MISSCHIEN volgende week gaat worden. Nu breekt mijn klomp, de site zegt morgen.

Vandaag weer gekeken en op de website staat nog steeds dat de stofzuiger morgen bezorgd kan worden.
Sorry maar dit riekt echt naar oplichterij. Waarom wordt de site niet
aangepast !!
Geld weg (creditcardbetaling ivm verzekering) en geen stofzuiger.

De mediamarkt Rotterdam heeft ze op voorraad staan, echter door ziekte kan ik deze zelf niet meenemen door ziekte, dan voel je jezelf nog rotter.
Dank je wel Media Markt !! waarom past u de site niet aan, dan had ik hem gewoon elders kunnen bestellen !

Omgaand leveren

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heerlijcketenendrinken