Klacht: bevroren berliner bollen

op 08 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag waren we in de lidl te Vaals.Iedere maand vraag ik bij de versafdeling van het brood om een doos bevroren berliner bollen 24 stuks per doos.Ik krijg ze ook iedere maand tot vandaag.Van de bedrijfsleidster mocht het vanaf vandaag niet meer want ze kon dan de versheid niet garanderen.Heel rare opmerking vind ik.Want dan kan de lidl bij alle bevroren spullen uit de diepvries de versheid niet garanderen,of zie ik dit fout.Het was altijd zo gemakkelijk,berliner bollen thuis weer in de diepvries en dan als je zin erop hebt uitleggen om te ontdooien.Ik vind het diep treurig zo n opmerking van de bedrijfsleidster.Is hier nu echt geen oplossing voor?

Gewenste Oplossing:

Als we de berliner bollen weer mogen meenemen,bevroren wel te verstaan.Lidl hoeft ze toch maar te verkopen bevroren of ontdooit ik zie het probleem niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 mei 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 mei 2017 om 15:54 geantwoord

Onzin heb ze bij een andere lidl wel bevroren gekregen

Alle klachten die gemeld zijn door berlinerbol