Klacht: Ik ben geflasht

acecen op 08 augustus 2019 over Beveiligingstart in de categorie Bewaking & Beveiliging

Net als alle andere ben ik wakker gebeld op een vroege ochtend door bedrijvenpagina.nl die mij wilde spotten tegenover andere bedrijven als beginnende ZZP’er. Het leek heel onschuldig, vandaar dat ik het accepteerde. Later in de middag dacht ik van ik heb genoeg opdrachten dus kwam ik erop dat ik het eigenlijk niet nodig had. Ik belde hun terug maar waren ze letterlijk niet te bereiken. Uiteindelijk heb ik ze wel kunnen bereiken. Vervolgens zeiden ze dat ik €150 moest betalen BTW. Dus in totaal €180. Een weekje later kwam er een brief in de postbus en daar stond €250 BTW. In totaal €302. Ik vroeg me af of ik het bedrag verkeerd had begrepen. Omdat ze moeilijk te bereiken waren dacht ik laat ik het toch maar betalen, dan ben ik er ook gelijk vanaf. Ondertussen belden ze me steeds weer op in de ochtenden met aangepaste namen (onlinebedrijvenzoeken.nl). Hierna zeiden ze we bellen u ter controle of er dingen veranderd zijn met mijn bedrijf. 2,5 maanden later belden ze weer en vroegen ze wanneer gaat u het bedrag betalen terwijl ik al betaald had. Ze ontkennen volledig dat ik ze betaald heb, en vragen daarna nog wie ik betaald heb. Nu vragen ze weer 150 BTW opnieuw. Ze hebben me ook nog bedreigd met het niet stoppen van na een jaar het contract niet te stoppen en dat ze mij bij de incassobureau gaan melden. Dat hebben ze ook gedaan. Dit terwijl ik ze meer heb betaald dan wat er gevraagd werd. Ik zit nu bij de incasso met een open bedrag die alleen maar omhoog gaat. Ik ben deze mensen helemaal zat. Ook ben ik niet van plan dit te betalen. Momenteel ben ik op vakantie en wanneer ik terug ben in Nederland ga ik gelijk een aangifte doen bij de politie. Laat je niet oplichten door deze mensen. Geef dit bericht ook door aan je kennissen of vreemden die een beginnende ZZP’er zijn!

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug heb omdat ik teveel betaald heb en dat ik van hun af ben en weg ben van de incasso.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beveiligingstart over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door