Klacht: retour

marleenporiau op 27 december 2019 over Better Looks in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 3 maanden geleden per ongeluk 2 keer product van nat haar naar een adembenemende look gekocht.

Op 1510 één retour gestuurd (verpakking zelfs niet geopend) bewijs van retour gestuurd met track code post mail naar betterlooks gestuurd

Op 2111 mail gestuurd naar betterlooks met de vraag waar mijn terugbetaling blijft! (geen antwoord)

Op 2911 op FB bericht geschreven op site betterlooks
(geen antwoord)

Staat geen telefoonnummer op site!! Je kan niemand contacteren!

Gewenste Oplossing:

Wil mijn geld teruggestort hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Better Looks

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Better Looks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marleenporiau