Klacht: oplichterij

Mevrouw Fokkens op 02 december 2019 over Better Looks in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Ik heb een product gekocht bij Better Looks en was in de veronderstelling dat zij zelf dit product leveren. Nergens op de site staat dat ze de producten bij AliExpress kopen en vervolgens doorzenden naar de klant.
Ik heb € 50,- voor een product betaald wat voor ongeveer $ 15,- op de website van AliExpress te koop is.
Er van uitgaande dat Better Looks beter kwaliteit levert, heb ik voor hen gekozen. Ik kreeg het pakketje 14 dagen té laat en de verwarring ontstond toen ik een ophaalbericht van het pakketje van AliExpress ontving i.p.v. van Better Looks.
In het contact dat ik heb gehad met Better Looks over de té late levering hebben zij niets gezegd over levering door AliExpress. Ze mailde mij dat het pakket al af was geleverd én opgehaald. Maar toen ik vroeg of het pakket van ALiExpress was, gaven ze niet meer thuis. Dáár had ik nml wel een ophaalbericht van gekregen. Niet wetende dat dit mijn product van Better Looks was. Ik heb mijn product opgehaald (wat dat hadden ze ook niet goed) en bleek inderdaad geleverd door Ali Express (wat op het etiket stond, en ook het oorspronkelijke aankoopbedrag van $15,-)

Ik voel me opgelicht en slecht geïnformeerd.

Ik wil minimaal de helft van mijn aankoopbedrag terug ontvangen van Better Looks. Ze moeten op hun site vermelden dat ze gebruik maken van een leverancier, genaamd ALi Express zodat andere klanten weten waar hun producten vandaan komen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Better Looks

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Better Looks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Fokkens