Klacht: Borstel föhn 3 in 1

DCB op 10 januari 2020 over Better Looks in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ook n borstelfohn gekocht bij Betterlooks.nl. Deze was naar 2 wkn stuk en heb ze direct een mail gestuurd. Ik kreeg dit terug op 15 december 2019:

Beste ,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat je borstel kapot is.
We gaan je restitueren.
De borstel hoef je niet te retourneren.

Met vriendelijke groet,

Team Novasskin

Ik heb mijn geld nog niet terug en ik krijg geen reacties op mijn mail met mijn vraag wanneer ze dit gaan terug storten!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Better Looks

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Better Looks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DCB