Klacht: Verlopen toegangskaarten bij abonnement tijdschrift.

op 16 januari 2016 over Betapress in de categorie Tijdschriften

Hierbij drie mails:
Dit is de laatste waarop ik nooit meer een reactie heb ontvangen:

Beste klantenservice van Girlz,

Zie onderstaand de klacht die ik heb ingediend en de reactie die ik hierop van u heb ontvangen.

HARTELIJK DANK VOOR DE KAARTEN, DIE IK EEN WEEK LATER ONTVING (DUS NA 9 NOVEMBER) EN DIE TOT 1 !!!! NOVEMBER GELDIG WAREN!!!
ERG TRIEST DAT DIT ZO GAAT. EEN ABONNEMENT LATEN AFSLUITEN MET DE BELOFTE VAN 2 KAARTEN VOOR WALIBI EN UITEINDELIJK KAARTEN VOOR HET DOLFINARIUM DIE VERLOPEN
ZIJN TOESTUREN.

Ik ben heel benieuwd, of Girlz nog iets hieraan gaat doen!!!!!!!

Dit is de reactie op een van mijn eerdere mails van Girlz:

Dank voor je bericht!
Onze excuses voor de late reactie op uw mail ivm de overname van abonnementenbeheer.
Helaas is Walibi inmiddels gesloten en we zijn dus te laat met het sturen van de kaartjes.
Dit spijst ons zeer. We kunnen u nog de kaartjes voor Dolfinarium aanbieden.

En dit is de derde mail:

Kopie van mail die ik eerder heb gestuurd, na mijn laatste boze mail, niks mGeachte heer, mevrouw, Op 07 september jl. heb ik voor mijn dochter Carlijn van der Stelt een abonnement afgesloten voor een half jaar op de Girlz. Dit heb ik digitaal gedaan en ik heb ook direct via Ideal betaald. Op 09-09-2015 heb ik hiervan een orderbevestiging ontvangen en iets later viel de eerste Girlz in de bus. Alles goed, zou je zeggen, maar dat is niet zo. Bij het afsluiten van de Girlz stond vermeld dat mijn dochter twee kaarten voor Walibi zou ontvangen. Deze zijn nog steeds niet in ons bezit. Ik heb hierover op 27-09 een e-mail gestuurd …zie onderstaand (mail van 27-09 naar e-mail klantenservice@girlz.nl) en kreeg het volgende antwoord terug: Tot mijn verbazing hetzelfde e-mail adres, nl. Klantenservice@girlz.nl…. Hierop heb ik het genoemde telefoonnummer gebeld en ik kreeg te horen, dat het bedrijf (Perfect Group) net de Girlz had overgenomen en niet in het systeem kon..??!!?? Maar zodra dit wel kon zou ik gebeld worden… Het is nu bijna twee weken later en ik heb nog niets gehoord. Mijn dochter van 15 heeft van haar zuurverdiende geld inmiddels twee treinkaarten van Blokker gekocht om in de herfstvakantie naar Walibi te gaan. Maar helaas…de kaarten zijn nog steeds niet binnen en het telefoontje heb ik nog steeds niet ontvangen.. U zult begrijpen dat zowel mijn dochter als ik erg teleurgesteld zijn. De herfstvakantie begint volgende week 17 oktober, mijn dochter heeft een dag vrij gevraagd, de treinkaarten zijn dan nog maar 1 week geldig… Ik verzoek u vriendelijk alsnog met spoed de entreekaarten van Walibi naar ons te sturen en ons hierover per mail te informeren. Met vriendelijke groet, Angelique

Wanneer ze twee toegangskaarten van Walibi die voorlopig nog te besteden zijn aanbieden, dus hun belofte nakomen. Onze kinderen zijn te groot voor het Dolfinarium.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Betapress

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Betapress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Leijtens