Klacht: automatisch aflopend? Melding van afschrijving van onbekens

op 12 mei 2016 over Betapress in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorig jaar een 12 maands proefabo genomen op ComputerTotaal van Betapres uit Gilze. Dit is nu afgelopen. Ik krijg nu de melding van een volledig onbekende partij datg er weer lidmaatschapsgelden van mijn rekening zijn afgeboekt. Deze partij heeft van mij geen machtiging. Wat is hier allemaal aan de hand

Gewenste Oplossing:

Schriftelijke bevestiging dat het een fout was en teruggedraaid is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Betapress

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Betapress nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Asbach

7 maanden geleden - Verder niets meer gehoord. Ik heb zelf het abo binnen de termijn opgezegd en bevestiging ontvangen. Wel een andere partij dan diegene waarmee ik het had afgesloten. Het is niet correct dat organisaties automatisch geld afboeken voor een verlenging ver voordat de verlenging in zou gaan

Alle klachten die gemeld zijn door Asbach