Klacht: Nieuw abonnement afgesloten voor quest, dit blijkt ontzettend lastig te zijn…

Carmennaomi op 31 januari 2013 over Betapress in de categorie Tijdschriften

Op 06 september 2012 heb ik via 123tijdschriften.nl een 1jarig abonnement op de quest afgesloten. er is via een automatisch incasso geld afgeschreven.

Nadat in november nog steeds geen tijdschrift door de brievenbus heb ontvangen ben ik het een en ander gaan nakijken. ik kwam tot de ontdekking dat ik het huisnummer verkeerd heb opgegeven. namelijk een nummer dat helemaal niet bestaat. Je zou denken dat betapress het tijdschrift dan retour ontvangt… niets was minder waar. Toen ik de klantenservice belde kwam ik er eerst niet doorheen. na 9 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een medewerker aan de lijn die nadat ik het verhaal vertelde de verbinding (perongeluk) verbrak. Toen ben ik maar gaan emailen. na 3 weken kreeg ik nog steeds geen gehoor,heb ik opnieuw geemaild. hier kreeg ik ook geen gehoor op. Toen een vriend een tweet postte op de twitter van betapress werd hij direct gebeld. Deze medewerker vertelde dat er geen abonnement bij hun bekend was met mijn gegevens. erg vervelend omdat ik wel zelf ordenummers en bevestiging heb ontvangen.
vanaf medio december 2012 zijn we al bezig om dit in orde te maken. het blijkt erg lastig. contact onderhouden blijkt ook lastig te zijn. Nadat ik de bevestigingsmail met gegevens heb doorgemaild naar een medewerker heb ik 2 weken niks meer gehoord. Hierna heb ik gemaild om te vragen of het dan nu in orde was. ook daar kreeg ik geen reactie op. vervolgens weer gemaild, weer geen reactie ontvangen. afgelopen week hebben we zelf maar weer gebeld, en medewerker heeft nu afgesproken om iedere week contact met mij op te nemen om te bespreken hoe de zaken staan. Je begrijpt vast dat dit voor mij veeel te laat komt en ik het niet meer zie zitten om nog weken te zitten wachten terwijl het zo simpel kan zijn. Waarom ze niet gewoon het tijdschrift opzoeken begrijp ik niet. ik heb alle bewijzen doorgestuurd, en als zij hun zaakjes niet op orde hebben vind ik dat ik hier niet de dupe van hoor te zijn.

Het eerst volgende tijdschrift ontvangen en een coullance voor al het werk dat ik er in heb moeten steken omdat zij het administratief niet op orde hebben.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Betapress

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Betapress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door