Klacht: Betalingsregeling klant nr 39159513-3

op 15 maart 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik heb een betalingsregeling betreft mijn jaarrekening bij Eneco.
Nu heb ik afgelopen 2 maanden een loonbeslag gehad en heb Eneco netjes via de mail en het Forum ingelicht hierover of ik AUB uitstel kon krijgen.
Helemaal niks gehoord dus ik dacht dat het oké was.
Nu licht er een brief in de bus dat ik voor 19-03-2017 €840,- moet betalen anders wordt ik afgesloten.
Ik heb wel ervoor gezorgd dat mijn maandelijkse premie van €210 wel netjes betaald is.
Nu snap toch iedereen als ik 2 maanden een beslag hebt gehad dat ik niet in één keer €840 kan betalen
klant nr 39159513-3

Als de regeling gewoon weer per 07-04 verder gaat wanneer ik mijn normale salaris weer ontvangt zonder loonbeslag.
Ik kan waarschijnlijk de openstaande saldo die in mei of juni open staat in één keer betalen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 16 maart 2017 om 09:24 geantwoord

Beste heer de Koning,

Wat erg om te lezen dat je te maken gehad hebt met een loonbeslag. Goed dat u het kenbaar gemaakt heeft bij ons. Toch betekent het als u juist niets hoort, dat dit in orde is. Dit moet natuurlijk bevestigt worden voordat we hiermee akkoord gaan. Wilt u hiervoor bellen met ons? We verbinden u graag interen door met onze afdeling Creditmanagement om mogelijkheden over het betalen hiervan te bespreken.

Ik hoop dat we u nog een regeling kunnen aanbieden.

Audrey
Eneco Webcare

Bericht van Eneco

1 maand geleden - Beste heer de Koning, Bedankt voor uw snelle reactie. Toch is er alleen telefonisch contact mogelijk met onze afdeling Creditmanagement. Ik hoop dat u toch een mogelijkheid heeft om telefonisch contact met ons op te nemen. met vriendelijke groet, Esther Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht Melissa2001

1 maand geleden - Waarom kan ik het niet via de mail regelen zodat ik ook gelijk de bewijzen van het loonbeslag kan toesturen. groeten

Heeft op 20 maart 2017 om 21:12 geantwoord

Er is nog geen oplossing
Tot hoe laat kan ik in de avond bellen voor een oplossing.
Want ik wil dit graag snel o;ossen voordat ik verder in de problemen komt met jullie.
Het valt namelijk niet mee om overdag te bellen.
Groeten

Bericht van Eneco

1 maand geleden - Beste heer de Koning, Onze afdeling Creditmanagement is op werkdagen tot 18.00 uur telefonisch te bereiken. Indien dit echt niet lukt, adviseer ik je ons een -email te sturen via onze website met een verzoek voor een betalingsregeling. Ik hoop dat we u nog een regeling kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Audrey Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Melissa2001

1 maand geleden - Nog geen reactie ontvangen van ENECO