Klacht: betalingslink werkt niet

op 26 mei 2021 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

In de mail heb ik bericht gekregen om te betalen, werkt de link slecht die in de mail staat. Ik heb naar mijn idee betaald, omdat in het betalingsoverzicht stond: beide bestellingen betaald, maar het geld is nooit afgeschreven. Ik vind het slechte zaak dat de link om mee te betalen niet werkt. Ik krijg nu een incasso brief van Alektum group dat ik 42,21 moet betalen. Het product was 2,21 euro. Dit is geen kwestie van onwil. Dit is een ongelukkige omstandigheid waardoor de betaling van 2,21 euro niet is gelukt. Klarna kan mij niet verder helpen na verhaal te halen. Jammer dat dit zo gelopen is en ik had het graag anders gezien.

Check je betaling dubbel anders kun je flink geld dokken.

dat er een passende oplossing komt met Klarna en/of Alektum group

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Klarna

1 maand geleden - Beste Annelinde, Het genoemde onderwerp is inderdaad te betreuren het betreft hierbij inderdaad een ongelukkige samenloop van omstandigheden die hebben plaatsgevonden waardoor deze openstaande factuur is overgedragen aan Alektum Group. De overgedragen factuur (en voorafgaande situatie) mag natuurlijk altijd bespreekbaar worden gemaakt met Alektum Group. Mijn goed bedoeld advies is hierbij om ook contact op te nemen met Klarna om het traject van onze uitgestuurde facturen even door te nemen, want voordat een openstaande factuur wordt overgedragen aan een extern incassobureau wordt er aan onze kant herinneringen uitgestuurd via e-mail en briefpost waarbij je op dat moment een controle kunt uitvoeren op je bankrekening of het verschuldigde bedrag daadwerkelijk is afgeboekt (of niet heeft plaatsgevonden). Telefonisch is Klarna bereikbaar op: 020 808 2852. Ons telefoonteam staat van maandag tot en met vrijdag ter beschikking van 9.00uur tot 18.00uur en op zaterdag van 09.00uur tot 13.00uur. Via chatsupport (24uur iedere dag bereikbaar) of via de Klarna app via https://app.klarna.com/login. Een fijne donderdag toegewenst, Met vriendelijke groeten, Patrick.

Alle klachten die gemeld zijn door annelindejansen