Klacht: Betalingen, en toch incassotraject.

op 02 juli 2012 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een verhaal, dat te groot is om hier weer te geven. Inmiddels lopen de vorderingen van de nuon bij Intrum justitia. De eindafrekening loopt bijvoorbeeld al binnen 2 weken bij Intrum Justitia.Ik heb 4 A-viertjes geschreven, en daarin uiteengezet waarom ik denk dat ik gelijk heb. Ik krijg 1 briefje terug, met vier zinnen. Nuon stelt gewoon gelijk te hebben, en als ik niet snel betaal, dan volgen er juridische stappen. Ik wil me gewoon gehoord voelen in mijn klacht, en vragen. Mijn eregevoel zegt dat ik dat dan maar moet gaan doen, omdat ik toch niet zomaar betalingen kan gaan doen die onterecht zijn? Ik heb direct aangegeven, dat wat ik moet betalen, ik dat uiteraard ook zal doen. Ik wil echter niet betalen voor spookfacturen! Ik hoop op een comparitie indien er juridische stappen genomen worden.Ik ben net voor dit gebeuren overgestapt naar een andere leverancier, ik heb ook het gevoel dat dat ook meespeelt.

Gewenste Oplossing:

Comparitie met een rechter erbij.Ik ben tevreden met een eerlijke oplossing en een eerlijk traject. Wie gelijk heeft heeft gelijk, alleen krijg ik het gevoel dat Nuon zijn klanten alleen serieus neemt als ze ja en amen zeggen. Helaas zit dat niet in mijn aard.

Bericht van Nuon

5 jaren geleden - Beste Marian, Zoals telefonisch met u besproken, ontvangt u binnenkort van mij een brief met daarbij een rekening-en verbruiksoverzicht. Ik zal in mijn brief ingaan op uw vragen en duidelijkheid verschaffen over het openstaande saldo. Het dossier bij Intrum Justitia is door mij teruggehaald. Masja Nuon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 17 juli 2012 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Lenten-Reiber,

Op 11 juli 2012 hebben wij u een brief gestuurd. Hierin hebben wij uitleg gegeven over de kwestie en wij hebben u een voorstel gedaan. U heeft ons laten weten dat u akkoord gaat met het voorstel en daarom sluiten wij uw klacht.

Met vriendelijke groet,

Masja
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marian van Lenten