Klacht: Betalingen

op 04 juli 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb weer is een dreigbrief van eneco gekregen waar instaat dat ik niet aan mijn afspraak zou houden wat een leugen is van eneco. Ik betaald elke maand € 120 plus de afgesproken termijn bedrag van de schuld die ik heb bij eneco en toch blijven ze mijn lastig vallen of stalken met dreigbrieven die nergens over gaan, Nu kreeg ik dus weer een brief dat het bedrag van € 991,79 niet voldaan is terwijl er een afspraak is dat ik het in termijnen mag betalen waar ik ook het bewijs van heb en ik kan bewijzen dat er elke maand betaald is en toch heeft eneco het lef om mij een dreig brief te sturen en ik voel dat ze mij voor leugenaar uitmaken anders blijven ze me niet zo vaak lastig vallen om niks.En nu dreigen ze mijn leveringsovereenkomst te beéndiging echt een schande wat ze nu doen bij Eneco . Zo willen ze laten zien hoeveel macht ze hebben op hun klanten echt een schande . Kan ik Eneco aanklagen wegens lasten en stalken?

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als Eneco zijn excuus aanbied en mij niet meer lastig valt ik heb al genoeg aan mijn hoof en mijn gezondheid is ook niet zo best zo als Eneco weet maar daar heeft Eneco geen boodschap aan ! .Zo lang ik mij betalingen voldoet kan Eneco niks zeggen dat ik niet betaald ik betaald elke maand wat ik moet betalen.Dit is de betalingsregeling die ik met Eneco heb afgesproken en daar houd Eneco zich niet aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 05 juli 2017 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Segers,

Bedankt voor Uw bericht.

Wat jammer om te vernemen dat de zaken zo zijn opgelopen dat U zich genoodzaakt voelt om een klacht in te dienen.

Ik heb uw gegevens bekeken en er is inderdaad sprake van verhoogde incasso status. Dit heeft te maken met late betalingen, ook voor een regeling die wij met elkaar hebben afgesproken. Helaas vervallen regelingen als de betalingen niet op tijd zijn.

Eneco heeft meermalen en herinneringen en sommatie gestuurd. Tevens hebben wij ook telefonisch contact gehad waar ook is aangegeven dat er sprake is van te late betalingen.

Nadat er meermalen uit coulance een nieuwe regeling is aangeboden zijn de betalingen niet op tijd geweest.

Toch kijken we graag samen met U naar een werkbare oplossing.
Hiervoor kunt U telefonisch contact opnemen via; 010-8921599

Ik hoop U zo goed van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
Vincent
Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Laurens Seger

1 maand geleden - Uiteindelijke oplossing Nee, Eneco blijf maar zeuren over dat ik per ongeluk twee keer 50 euro hebt betaald in plaats van € 74,80. Iedereen maakt fouten maar het schijnt dat ze bij Eneco zo perfect zijn dat ze volhouden dat het beéndiging van de levering stopt wordt gezet terwijl ik elke maand aflost plus de termijn bedrag van € 120 ,Nu komen ze met leugens dat ik te laat betaald wat dus niet klopt ik betaal al jaren elke maand rond de 23ste of 24ste van de maand het geld aan Eneco en nu gaan ze kinderachtig doen en willen ze laten zien dat zei de macht hebben over hun klanten waaronder ik Laurens. Echt een schande dat Eneco toch stug door blijft zeuren dat ik te laat betaald. Zo hebben pas een punt als ik helemaal niks zou betalen wat niet het geval is.Daarom snap ik deze hele poppenkast van Eneco niet. En gaat ik naar een Advocaat om te horen of dit normaal is wat Eneco doet? Nogmaals ik betaald elke maand het maand bedrag plus de aflossing van € 74,80 .Dus wat is het Probleem bij Eneco???????????

Heeft op 07 juli 2017 om 18:40 geantwoord

Klacht is niet opgelost waarom staat er opgelost? Ik ga Eneco aanklagen

Bericht van Eneco

1 maand geleden - Beste heer Segers, Ik zie inderdaad dat de klacht de status van 'Opgelost' heeft. Dit was duidelijk niet de bedoeling en ik help U uiteraard graag verder. In mijn eerdere bericht heb ik U verwezen naar een telefoonnummer van de afdeling Credit Management. Hier kunnen mijn collega's U verder informeren en van dienst zijn. Heeft U andere vragen dan verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Vincent Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens Seger