Klacht: Betaling niet mogelijk via Klarna

16021986 op 30 december 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Al minstens 5 jaar lang bestel ik online bij HM zonder enige problemen. Ik doe dan ook maandfactuur. Dit vanwege dat ik altijd mijn kinderen even alles rustig thuis laat passen. Super fijn. Helaas werken ze nu samen met Klarna.
Jeetje wat een gedoe om geholpen te kunnen worden. Ik kan dus geen afterpay meer doen. Waarom??? Geen idee… HM verwijst mij door naar Klarna en andersom. Ben niks wijzer geworden. Waarom kan ik dit niet. Heb nergens schulden lopen.

Ben tevreden als ik duidelijk antwoord hierop kan krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 31 december 2019 om 13:29 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht, wat vervelend dat de combinatie Klarna en HM voor jou nog niet naar wens verloopt. Helaas kunnen wij niet inhoudelijk ingaan op deze situatie.

Wel kunnen we aangeven dat de er bij iedere bestelpoging een beoordeling vanuit Klarna plaatsvindt. Deze kijkt naar de gegevens die ingevoerd worden, de betalingsgeschiedenis op deze gegevens, openstaande bedragen en het bedrag van de bestelling. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of we het krediet zullen verlenen voor de bestelling.

Voor meer en specifiekere informatie willen wij toch adviseren contact op te nemen met onze klantenservice.

Michel

Alle klachten die gemeld zijn door 16021986