Klacht: Betaling niet gekoppeld aan factuur Vodafone

op 28 februari 2017 over Vesta Payment Solutions in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Factuur van Vodafone in december betaald voor de maand november 2016, Machtiging niet gebruikt maar rekening nummer van aanmaning.
Dit ging wel via de Vodafone APP.
Nu ben ik afgesloten omdat deze rekening niet betaald zou zijn.

Gewenste Oplossing:

Koppeling van betaling ad € 47,37 van 20-12-2016 aan rekening Vodafone of
terugstorting van het bedrag zodat ikzelf weer kan overmaken naar Vodafone.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesta Payment Solutions

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesta Payment Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yenny vonk