Klacht: Betaling in termijnen

op 16 januari 2014 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat ik 197,00 moest bijbetalen voor gas en ze netjes verzocht heb om dit in termijnen mogen terug te betalen….ik heb drie jonge kinderen en dit bedrag in een strak budget gaat mij niet lukken dit in 3 maanden terug te betalen…heb een persoonlijke betalingsregeling proberen te treffen maar daar doen ze niet aan vertelden ze mij…
Hoe moet ik dan rondkomen?
Wat mijn partner en ik trouwens ergens vreemd vinden is dat wij al zoveel betaald hebben in ons voorschot…en dan nadat we verhuisd waren al een hoop hebben moeten bijbetalen, in de zomermaanden NIET of nauwelijks gestookd hebben en dan toch nog 197,00 moeten bijbetalen…absurd en haast onmogelijk maar waar kan je heen met je verhaal???

Gewenste Oplossing:

Dat er een s goed gekeken wordt naar wat er door ons al betaald is en of dit bedrag wel klopt, want wij vinden het haast onmogelijk aangezien we dan in de zomermaanden dus volgens hun dus ook gestookd zouden hebben......

Wij zijn bereidwillig te betalen wat we verbruikt hebben maar dat gaat gezien de gezinssituatie en ons budget niet in 3 maanden lukken....we hopen dat er een regeling te treffen valt van 30,00 per maand....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 20 januari 2014 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Meerdere keren telefonisch contact gehad. Totstandkoming gasverbruik en bijbetaling op de eindnota toegelicht. Verder alsnog een passende regeling overeengekomen.

Groet,
Mike, medewerker Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door daphnebos11